Automatyczna rozsyłka IE599

Komunikat IE599 jest komunikatem dokumentującym wywóz dla celów skarbowych. Zdarza się, że komunikat ten nalezy wysyłać do określonych osób i klientów. W takiej sytuacji można ustalić listę stałych adresów, na które będzie wysyłany komunikat automatycznie, od razu po odbiorze komunikatu przez program.

Lista adresów e-mail do automatycznej wysyłki komunikatów IE599 jest podawana w kartotece kontrahentów, w danych kontrahenta, na zakładce Dedykowane adresy e-mail. Jeśli program ECS++ odbierze komunikat IE599, w którym nadawcą jest dany kontrahent to taki komunikat zostanie automatycznie przesłany na podane adresy e-mail.


Wprowadzanie danych na zakładce "Dedykowane adresy e-mail:"

Automatycznie rozsyłaj kopie otrzymanych z systemu ECS komunikatów

zaznaczenie opcji spowoduje, że pliki będą rozsyłane

Na poniższe adresy...

w oknie edycyjnym wpisywane są adresy na które mają być wysyłane komunikaty IE599. Adresy mogą być rozdzielone przecinkiem (,), spacją ( ), średnikiem (;) lub pisane w oddzielnych liniach, jak na załączonym powyżej przykładzie.

Kopiuj adresy z zakładek "Dane główne" i "Kontakt"

polecenie służy do skopiowania danych adresowych z danych kontrahenta wpisanych na zakładkach "Dane główne" i "Kontakt"

Wysyłaj pliki XML

zaznaczenie opcji spowoduje, że na podane adresy będą wysyłane pliki w formacie XMLczyli w formie wymaganej przez urzędy skarbowe

Wysyłaj pliki HTML

zaznaczenie opcji spowoduje, że na podane adresy będą wysyłane pliki w formacie HTML. Taki typ pliku pozwala na wizualizację dokumentu (kontrahent będzie mógł łatwiej zapoznać się z jego treścią) jednak plik HTML nie jest formalnym dokumentem.