Zdalna pomoc techniczna i użytkowa
Użytkownicy naszego oprogramowania mogą korzystać ze zdalnej pomocy technicznej i użytkowej. Do połączeń zdalnych wykorzystujemy program Splashtop Business . Za pomocą tego programu możemy połączyć się z komputerem klienta i rozwiązać zgłoszony problem. Program nie wymaga żadnej instalacji ani opłat licencyjnych po stronie naszego klienta.
Jak działa pomoc zdalna?
- Klient telefonicznie zgłasza problem.
- Jeśli rozwiązanie problemu wymaga pomocy zdalnej, prosimy o uruchomienie programu Splashtop Business.
- Po uruchomieniu programu, klient podaje numer ID, który wyświetla się w programie.
- Łączymy się z komputerem klienta, widzimy ekran, korzystamy z myszy i klawiatury klienta i bezpośrednio na jego urządzeniu, diagnozujemy i rozwiązujemy problem.
- W trakcie udzielania pomocy przy użyciu programu do obsługi zdalnej, wymagany jest kontakt telefoniczny z użytkownikiem zgłaszającym problem.